Kategoriler


SON YORUMLAR
computer
Fırata gelin işsiz kalmazsınız
ferit
Elazığ Fırat üniversitesinin de yer alması gerekmez mi sizce de
https://ogrenciyegelir.com
Ödev yapın, Ödev yaptırın Proje yaptırın Para kazanın İnternetten ödev yaparak para kazan Parayla ödev yaptırma sitesi https://ogrenciyegelir.com
OgrenciyeGelir.com
Ödev yapın, Ödev yaptırın Proje yaptırın Para kazanın İnternetten ödev yaparak para kazan Parayla ödev yaptırma sitesi https://ogrenciyegelir.com
OgrenciyeGelir.com
Ödev yapın, Ödev yaptırın Proje yaptırın Para kazanın https://ogrenciyegelir.com
ka href="https://ogrenciyegelir.com"bÖdev Yapk/ab
ka href="https://ogrenciyegelir.com"bÖdev Yapk/ab ka href="https://ogrenciyegelir.com"bÖdev Yaptırk/ab ka href="https://ogrenciyegelir.com"bİnternetten Para Kazank/ab
OgrenciyeGelir.com
Ödev yaptır Ödev yaptırma sitesi www.ogrenciyegelir.com
Besti. M.
Tesekkur ederim değerli bilgileriniz için.. Gerçekten bir çok konuda yardımcı oldu...
Tatar Ramazan
Bilgisayar mühendisliğine saldırdım. Siz bakmayın bana çalışın umutlu olun. Bilişim çağındayız. En iyi meslek bizimki. 4. Sanayi Devrimini biz gerçekleştireceğiz. Bilgisayar bilgim: C, C#, Java, ASP.NET, Silverlight, WPF, LINQ, XML, XSL, HTML, Javascript, CSS, JQuery, Ajax, Web Servisleri, ADO.NET, T-SQL, PL/SQL, Reporting Services. Günde 1500 satır kod yazın. 10 tablo oluşturun. 10 stored procedure ve scalar function yazın. Index, trigger ve constraintleri de unutmayın. Hadi görüşürük..
unix1970
bilgisayar alanında öğrenim gören veya görmek isteyen arkadaşların iş alanlarını tanıyabilecekleri 1 saatlik güzel bir eğitim videosu arkadaşlar. https://www.udemy.com/bilgisayar-alanlarndan-is-dunyasna-gecis/
unix1970
bilgisayar alanında öğrenim gören veya görmek isteyen arkadaşların iş alanlarını tanıyabilecekleri 1 saatlik güzel bir eğitim videosu arkadaşlar. https://www.udemy.com/bilgisayar-alanlarndan-is-dunyasna-gecis/
Yasing58
Abi sıralaması böyle olabilir ama ODT�.nun sıralaması 4.000de ; Galatasaray �niversitesi.nin de 12.000 de Galatasaray nasıl odtu den yüksek oluyor o zaman ?
Enes taha bekdemir
Abi ben 5 . Sinif dauim hayalim bilgisayar muhendisi olmak ingilizcem iyi derslerimde iyi yaktir aliyorum ama bilgisayar bilgim cok az ben bilgisayar muhendisi olsam kac tl kazanirim yada olabilirmiyim lütfe. Beni bu konuda bilgilendirin.😁😀😊
Bilgisayar Müh:Tipik bir; zavallı!...
Haritacıların yaptığı mühendislik: "Select * from Cadde where Adi like .%ser% . " yazıp çalıştırmak sonra da ilgili veriye ulaşıp editlemek. Belediyelerde 4000 TL cıvarı maaş alıyorlar. Bilgisayar mühendisleri bir sürü nitelik yüklenmek zorunda kalıyor. İşe girmeleri de zor. Yaptıkları iş de sıkıntılı...İş dünyası da kötü davranıyor size. Fazla para vermiyor. Belediyeye bile almıyorlar sizi. Aklınız yok muydu sizin? Halkın fedai ve enayileri. Güzel kızları da çevre mühendisleri gibi düşük puanlı bölümlerdekiler götürüyor. Size çirkinler kalıyor. Mühendislik mi kaldı!? Çok kasmak enayilik. Herkese aynı parayı veriyorlar zaten. Hiç gülüciim yoktu (!) Acınacak haliniz midemi bulandırıyor.

Bilgisayar Mühendisleri
Here is the website inspired me to use 
it as a guide when I tried to define 
myself as an engineer candidate a few 
years ago. It really helped me to work
 and study feeling in confidence with 
being on the right way. I suggest this 
website to whom it may direct her/his 
to find the right career path. It 
includes many articles varies from 
real life experiences to detailed 
software engineering issues. But the 
most dignified parts for me are the 
articles in general and career titles.
Son okunan makaleler:
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgisayar Mühendisleri Kaç Para Alır?
Dünyanın En İyi 500 üniversitesi 2007 Sıralaması Açıklandı
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgisayar Mühendisliğini yeni kazandım, neler yapmalıyım?
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

Bilgisayar Mühendisleri Portalı

En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

IT sektörüne hizmet veren bir danışmanlık firmasının IT firmalarında çalışan yöneticiler ve karar verici konumunda bulunan kişiler arasında yaptığı ankete göre üniversitler arasında bir sıralama yapıldı. Yapılan ankette yöneticilere çalışan personelin çalışkanlığından üretkenliğine, takım içinde çatışma sıklıklarından bireysel yeteneklere, okuldan yeni mezun olanların bilgilerinden çabuk öğrenmeye kadar 48 konuda çalışan bilgisayar mühendislerini üniversitelerine göre değerlendirmeleri söylenmiş. Yöneticilerin yaptığı seçimlere göre üniversitelerin bilgisayar mühendisliği sıralamasında ilk 10 şöyle:

1. İstanbul Teknik Üniversitesi
2. Yıldız Teknik Üniversitesi
3. İstanbul Üniversitesi
4. Marmara Üniversitesi
5. Ege Üniversitesi
6. Boğaziçi Üniversitesi
7. Bilkent Üniversitesi
8. Galatasaray Üniversitesi
9.
Hacettepe Üniversitesi
10. Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Bu makaleyi beğendin mi? Yorumunu Yaz!







Sizden Gelen Yorumlar:

Yorum Yazın

confusion(09.03.2010 11:18:44)
iyi okul en çok iş bulan veya en iyi kod yazan değildir. her okulun çeşitli güçlü ve zayıf yönleri vardır. örneğin bilkent gibi okullar bilim adamı yetiştirir. odtu piyasaya kaliteli mühendis yetiştirir. boğaziçi iyi yönetici muhendis yetiştirir. itu yıldız bunlar genel piyasa mühendisi yetiştirir ben onu yapmam bunu yapmam demez ve orta ölçekli işveren tarafından iyi bilinir ve sevilirler. öte yandan kurumsal firmalar bankalar odtu boğaziçi gibi isim arar. diğer ünlü olmayan fakat çokta yeni olmayan gazi anadolu ege dokuz eylul istanbul erciyes çomu vb.. okullar ise o bölgedeki yerel sanayiye ve birazda ihtiyaç olan yerlerde ankara ve istanbul piyasasındaki düşük pozisyonlara mühendis yollar. van yüzüncü yıl trakya gibi okullardan çıkanlarda öyleveya böyle ekmeğini yer.
%71 %0 %29
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



öğrenci : bilgisayar mühendisi(08.03.2010 20:20:22)
bence en iyisi Yıldız Tekniktir ATİ hoca vardır mesela onun gibi hocayı dünyada bulamazsınız. Sonra beşiktaşıın göbeğinde bir okulda boğaz ve kız kulesi manzarasını seyreden tek bölüm :D işin şakası bir yana Yıldız da amaç algoritma öğretmek ve bu çok iyi yapılıyor kod yönüde eksik bırakılmıyor. Hocalar kaliteli değilse hatta bir ders üzerinden düşünülürse o dersi veren hocada sorun varsa o ders sadece geçiliniyor ama birşey öğreniliyor mu bilinmez.
%50 %17 %33
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



pcmuh(07.03.2010 13:25:23)
bizde neredeyse bütün piyasa dilleri lisansta verildi c# java delphi ve internet programlama (jsp aspx vs.) bunların toplam 6 dersi vardı. o yüzden şuan bizden mezun olupta işsiz kalan ben bilmiyorum elbette iyiler daha iyi paralar alıyor ama işsiz kimse yok o yüzden kaliteyi iş bulmayla ölçersek bizim okul en iyi adam yetiştiren okuldur. hocalarımızın bize söylediği şey algortima vs.. bunlar turkiyede geçmez isterseniz öğrenin ama hayatınız boyunca kullanmayacağınız ve unutacağınız şeyler dediler bizde zamanımızın çoğunu bu dillerde bol bol proje yaparak geçirdik ve oracle mysql mssql db2 gibi databaseleri ve çeşitli frameworkleri kullanmayı iyi öğrendik. ilk mulakatımda işe girdim bana çeşitli sql deyimleri sordular db tablo yapısı hakkında sorular ve java c# tan sorular sordular kimse algortima sormadı sizde mulakat tecrubelerinizi anlatırsanız sevinirim.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



benmyo(07.03.2010 01:46:13)
Siz daha döngü kuramazken biz framework parçalıyorduk yeter artık myolar algoritma falan bilmiyor değil bunu da nereden çıkardınız kaç tane myo ile çalıştın. Doğrudur matematik derslerimiz hafif türev integral vb. şeylerden fazla anlamıyoruz ingilizcemizde mükemmel değil okuduğumuzu anlayacak uygulayacak kadar var şükür ama algortima kuramadığımızı kim söyledi myoda ilk öğretilen şey verimli kod yazmadır şişmiş kod değil. Javadaki sorting algortimalarının hangisini ne zaman kulanacağını bilmeyenmi ararsın, kabarcık sıralamadan başka sıralama algosu bilmeyenmi, veri yapılarını duymamış, pointer ne işe yarar bilmeyen muhendismi ararsın hepsi elimize düştü biz eğittik bugün bile teşekkür ederler. bu okullar mühendisi nasıl yetiştiriyor hala anlamış değilim. Mühendisin biri C ile 200 satır kod yazmış şişti sistem göçtü assemblyle yazdım yarısını takır takır çalıştı halada çalışıyor. Evet ileri matematik bilmiyoruz haklısınız sizde gidin ileri matematik gerektiren işleri yapın anlamadığınız işe burnunuzu sokmayın myoların hakkını 4 yıllık tırışka diplomanız var diye boş yere yemeyin.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



tazeytu(06.03.2010 16:28:41)
aşağıda myo bilmem ne fln yok muhendsiler işe yaramaz sanayi bölgelerinde. mühendisi sadece mecburiyetten alıyorlar yoksa işten falan anladığı yok gibi saçma sapan atıflarda bulunulmuş.iş program bilmek veya bunu onceden eğitimini almak değil nasıl ki doktor olabilmek için oss de yuksek performans gosteren ogrencılerı alıyorlarsa bm dede oyle neden yuksek puanlı ogrencileri tıp fakultelreine alıyorlar sanıyorsun?bilgiyi yorumlamak bir kapasite meselesidir bilgiyi ogrenme hızı ve yorumlama becerisidir bm de evet matematik + programlama + algoritma becerisi ogretiliyor dil de onemli değil aslında dili ogrenmekte sorun yok algoritma ondedir ve karşılaşılan problemlere mantıklı çözumler getirebilme becerisi oğretilmektedir kusra bakma myo proları bole sacma sapan laflar atmayın bilgisayar muhendisiyiz biz yazılım veya donanım değil
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



kültür(20.01.2010 01:26:04)
en iyi diyemiyeceğim ama istanbul kültür candır :) kendini yetiştirmek isteyen çok donanımlı çıkar ordan...
%57 %0 %43
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Pardon(15.01.2010 21:35:02)
2008 yerine 2010 yazılacak.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Site sahibine(15.01.2010 21:32:48)
Copyright© 2001-2008. 8'i 9 yapınız. "Sitemizde 1 yılda 112.324 bin makele okundu!" ifadesini "Sitemizde 1 yılda 112.324 bin kere makele okundu!" diye düzeltiniz. Sitenizde o kadar makale yok.
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



myo düşmanı(09.01.2010 15:26:12)
o zaman cumhur başkanı öss 1. si olsun başbakan öss 2. si. öss gibi bi sınava neden dünyayı bağladınız. ayrıca myoların öss haklarıda yok puanları kırılıyor biz ek puanmı istedik myo uz diye aynı şartlarla girelim istedik hatta okul puanını kaldırın biz derslerden yuksek not alıyorsak bile dedik. ama bu sistemin işine gelmedi sistem için sınıflar önemli köleler ve ucuz iş gücü önemli insanlar değil. öss gibi 3 saatlik bir sınavla insanların toplumsal sınıf kazanması ve geleceğinin belirlenmesi gerektiğini düşünen bireylerin olduğu bir toplum çürümüştür. şu an ingilizce seviyemi geliştiriyorum ve yurt dışında iş bakıyorum belki bizden tek artınız ingilizce onuda çoğunuz bülbül gibi şakıyamıyorsunuz burada mühendisler var sizin deyiminizle seckin okullardan mezun ama gelen yabancılarla kem küm ede ede anca anlaşıyorlar. bu ülke size kalsın sevgili muhendisler ben elimdeki iş tecrübem ve bilgimle her yerde iş bulurum ingilizce sorunumu hallettikten sonra.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



B.M.(09.01.2010 12:40:51)
Ya beyler buradaki sistemin yanlışlığı neyi tartışıyorsunuz ki? Bana göre insanlar mesleğini daha erken yaşlarda seçmeli ve ona göre bir eğitim almalıdır. Meslek liseleri gibi mesela... Fakat bu okullar içi boşaltılmış eğitim kurumları değil, gerçekten iyi hocalar ve iyi bir müfredat ile güçlendirilmiş okullar olmalı ve puanları da anadolu ve fen liselerinden daha yüksek olmalıdır.Buna bağlı olarak üniversite sınavında mühendisliklere girişte meslek liseleri daha önde olmalıdır, Çünkü adam zaten baştan beri kendi alanı üzerine eğitim almış. Bu bölümde okumak anadolu ve fen liselerine göre daha çok onun hakkıdır. Tabi mevcut şartlara dönecek olursak myo'lu arkadaşların söylediği gibi mühendislerin myo mezunlarının hakkını yediği filan yok. Takdir edersiniz ki mühendis olma yoluna girmiş insan lisede, üniversite sınavında ve üniversitede bir myo'ludan daha fazla ter döküyor. Elbette bir myo mezunundan daha fazla itibar görmelidir. Bunun dışında bazı arkadaşların söylediği gibi mühendislikte boş şeyler öğretilmiyor. Bu arkadaşın boş şeyler dediği matematik ve temel programlama dilleridir. Sanıyorumki myo'larda piyasada daha fazla para kazanmanızı sağlayacak c# gibi daha görsel programlama dilleri öğretiliyor. Bunlar mühendislikte de veriliyor fakat temel diller öğrenildikten sonra. Tabi herşey çalışmaya bakıyor ne okuduğunuz önemli değil. Yorumlara baktıktan sonra hayaliniz myo olmasın. Asıl meseleniz para kazanmaksa birçok özel eğitim kurumu(bilgeadam vs.) myo'da öğretilen programlama dilerini 1 yılda alasıyla öğretiyor ve dünya çapında geçerli olan microsoft yazılım uzmanı sertifikası veriyor. Neyse arkadaşlar bir anadolu lisesi mezunu ve bilgisayar mühendisliği öğrencisi olarak diyorum ki: Kim ne derse desin bu piyasada bilgisayar mühendisi bir mühendistir.
%75 %0 %25
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum





Yazılan yorumlar tek sayfaya sığmadı. Daha fazlasını okumak için aşağıda sayfa numarasına tıklayın:
1   > 2   > 3   > 4   > 5   > 6   > 7   > 8   > 9   > 10   > 11   > 12   > 13   > 14   > 15   > 16   > 17   > 18   > 19   > 20   > 21   > 22   > 23   > 24   > 25   > 26   > 27   > 28   > 29   > 30   > 31   > 32   > 33   > 34   > 35   > 36   > 37   > 38   > 39   > 40   > 41   > 42   > 43   > 44   > 45   > 46   > 47   > 48   > 49   > 50   > 51   > 52   > 53   > 54 

Copyright© 2001-2017. Bilgisayar Mühendisleri Portalı | Bütün hakları saklıdır.