Kategoriler


SON YORUMLAR
Can
bende yazı yazıyorum ama gec okunuyor acaba neden kaynaklanıyor. http://www.seslidunyasohbet.com
yazilimci
Java, C/C++, python, perl vs ve bilgisayar müh. derslerinizin ödevleri garantili yapılır, geçen sene olduğu gibi yazilimcialper@gmail.com , yazilimcialper@gmail.com
ihsan bulut
ANDROİD - JAVA - PYTHON - C - C++ GİBİ YAZILIM ALANLARINDA RASPBERRY Pİ - ARDİUNO GİB DONANIM ALANLARINDA HER TÜRLÜ ÖDEV VE PROJE HAZIRLANIR. İLETİŞİM :latifihsanbulut95@gmail.com MAİLLERE EN KISA ZAMANDA DÖNÜŞ YAPILIR.
Ezgi
merhaba, bilgisayar mühendisliği ile ilgilenen insanların zaman aşımına uğramış bilgilerle yanıltılmaması için yazının güncellenmesini öneriyorum. Günümüzde bilgisayar mühendisliği mezunu sayısını oldukça fazla ve popülerliği devam eden, yeni başlayan,çoktan tarihe karışmış teknolojiler var o günden bu güne.
Semih Bey
O kadar ağır bi aşağılık kompleksine kapılmışsın ki, yok "en iyi üniversite öğrencileri nerede,niye başvurmamış" yok "başka okullardaki öğrencileri küçümsersiniz ya" . Ya Allah aşkına Boğaziçi.den mezun olan İtü.den mezun olan adamların senin gibi böyle basit internet sitelerinde ilan vermesini mi bekliyon? Adamlar girip amazon.da, microsoft.ta projede çalışıyorlar, sen gelmiş böyle ucuz bi sitede aklınca onlara laf atmaya çalışıyon. İyi bi üniversite kazanamamışsan bu senin sorunun olum..Kurtul şu kompleksinden.
ömer
bende bilgisayar mühendisi olacam.
Kaan
Saü bilgisayar mühendisliğinde okuyorum birkaç dersten mezuna kaldım. Java, Android, C++, Web programlama ödevlerinizde yardımcı olabilirim. Geçmişte yaptığım projelerden birkaç tanesini https://github.com/kaan8792 adresinden inceleyebilirsiniz.Not: Whatsapp üzerinden iletişime geçerseniz daha hızlı cevap verebilirim. İletişim için; Mail: kaan8792@gmail.com | Whatsapp: 05428339141
Murat Gelen
Hedefim B.M eyw Abi
Hayalim B.M olmak
Abi gerçekten çok teşekkür ederim senin sayende bilgisayar mührndisliğinin ne olduğunu biliyordum ama bilmiyormuşum bunu okuduktan sonra daha iyi anladım yani şey şuan 7 ye gidiyorum zaten ama yinede hayalim B.M olmak ben kızım ama yinede baska bir ülkeye de gitsem B.M olucam taktım kafaya gerçekten sana çok teşekkür ederim abi birde bir gün şey yaparmısın acaba lisede bilgisayar mühendisliği için neler lazım? Lisede B.M mühendisi olmak için neler yapıcaz? Yazılım mi yazcaz ? Tamir mi etcez?
esra
Broşur , Afiş , Dergi, Tek Baskılar Yada Toplu Baskılar Ödevler Yapılır. Baskıya Ve Tasarıma Dair Herşey Öğrenciye Uygun %50 Bedava Bana Ulaşabilirsiniz. esraozdemir.91@gmail.com
alper
Java, C/C++, python, perl vs ve bilgisayar müh. derslerinizin ödevleri garantili yapılır, geçen sene olduğu gibi yazilimcialper@gmail.com , yazilimcialper@gmail.com
alper
Java, C/C++, python, perl vs ve bilgisayar müh. derslerinizin ödevleri garantili yapılır, geçen sene olduğu gibi yazilimcialper@gmail.com , yazilimcialper@gmail.com
paripapxe
Selamlar, R programında istatistik dersi için ödev yapabilen arkadaşlar varsa ücret karşılığı bana ulaşabilir mi?
Komodor
Hahaha

Bilgisayar Mühendisleri
Here is the website inspired me to use 
it as a guide when I tried to define 
myself as an engineer candidate a few 
years ago. It really helped me to work
 and study feeling in confidence with 
being on the right way. I suggest this 
website to whom it may direct her/his 
to find the right career path. It 
includes many articles varies from 
real life experiences to detailed 
software engineering issues. But the 
most dignified parts for me are the 
articles in general and career titles.
Son okunan makaleler:
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Transact-SQL - T-SQL - SQL NEDİR?
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
ASP.NET vs Classic ASP
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Askerlik ve Bilgisayar Mühendisliği
İSTANBUL İSTANBUL İSTANBUL
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Mezunları en kolay iş bulan üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

Bilgisayar Mühendisleri Portalı

En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

IT sektörüne hizmet veren bir danışmanlık firmasının IT firmalarında çalışan yöneticiler ve karar verici konumunda bulunan kişiler arasında yaptığı ankete göre üniversitler arasında bir sıralama yapıldı. Yapılan ankette yöneticilere çalışan personelin çalışkanlığından üretkenliğine, takım içinde çatışma sıklıklarından bireysel yeteneklere, okuldan yeni mezun olanların bilgilerinden çabuk öğrenmeye kadar 48 konuda çalışan bilgisayar mühendislerini üniversitelerine göre değerlendirmeleri söylenmiş. Yöneticilerin yaptığı seçimlere göre üniversitelerin bilgisayar mühendisliği sıralamasında ilk 10 şöyle:

1. İstanbul Teknik Üniversitesi
2. Yıldız Teknik Üniversitesi
3. İstanbul Üniversitesi
4. Marmara Üniversitesi
5. Ege Üniversitesi
6. Boğaziçi Üniversitesi
7. Bilkent Üniversitesi
8. Galatasaray Üniversitesi
9.
Hacettepe Üniversitesi
10. Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Bu makaleyi beğendin mi? Yorumunu Yaz!







Sizden Gelen Yorumlar:

Yorum Yazın

yani(6.12.2009 14:19:12)
yani, amerikadaki en iyi okul Ohio State üniversitesi mi ? söylediğinden bu anlaşılıyor :)
%62 %0 %38
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



(6.12.2009 13:04:51)
En iyi okullara noktayı buyrun siz koyun.
Alıntı:
Avustralya ve Amerika Savunma Bakanlığı organizasyonları tarafından ortaklaşa düzenlenen yarışma için ASELSAN'ın takım liderliğinde bir ekip oluşturuldu. ''Kapadokya'' adı verilen ekipte, Bilkent, Boğaziçi ve Orta Doğu Teknik Üniversitesi ile Amerika'dan Ohio State Üniversitesi yer aldı.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



ufkun(29.11.2009 21:05:02)
vakıflardan uzak durulmalı, geneli okuldan önce ticarethane. boş boş işlerle vakit çalıp, 4 yıl boyunca bişi yaptığınızı sanırsınız. mezun oluncada hiç olduğunuzun farkına varırsınız, sonra verdiğiniz paraya mı yoksa harcadığınız uykusuz gecelere mi yanacağınızı şaşırırsınız. devlet yazın, en iyi kavramı hakkında kafanızı yormamalısınız; zira potansiyel insanın kendisidir. iyi okula gidince iyi sonuç getirecek diye birşey yok. hem ne saçmadır iyi okuldan sonuç beklemek. kendini yüceltmen için; başka bir yerden kendin için medet umuyorsun. ne saçma! önemli olan sensin ve senin ne yapmak istediğin. iyi mühendis olmak için türkiyedeki tüm devlet üniversitelerini, iyi mühendis olma yolunda kullanabilirsin hepsi bu iş için uygun. mezun olduktan sonra iyilik ölçütün yine üniversitenin adıysa burda da sorun var. ben itü mezunuyum iyi mühendisim diyorsan, üniversite seni geçmiş demektir, sen onu değil...
%79 %0 %21
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



(28.11.2009 21:40:24)
bu listedeki en iyi okul sgibbyt universitesi.
sit.. gidin işinize bakın boş yere tartışcağınıza
%18 %0 %82
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Savaş Yıldız(27.11.2009 19:40:07)
Bu sıralamanın tamamen saçma olduğuna inanmıyorum bence önyargılar bu listeyi kabul etmiyor olabilir bazıları için
%75 %0 %25
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



sabri(22.11.2009 04:14:10)
bence en iyi bilgisayar mühendisliği bölümü hangi üniversitedir diyeceğimize hangi üniversite daha iyi eğitim veriyor ya da hangi üniversite ögrencileri daha donanımlı oluyor desek daha mantıklı
%57 %14 %29
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



(15.11.2009 15:02:56)
simulasyon, embedded, mobil ve semantik'te gelecek var arkadaşlar. bunlar üzerinde nasıl uzmanlaşabiliriz kaynak belirtirmisiniz lütfen ? bunlarla ilgili gerekli bilgiyi nereden edinebiliriz ? kursu falan varmıdır oracle gibi ?
%20 %20 %60
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



ipek(12.11.2009 19:24:24)
aslında bir arkadaşa cevaben yazmıştım aşağıdaki mesajı. bir arkadaş demiş de c# ile gui tasarimi ve database'e bağlanma öğretilir.piyasaya da bu yarar gibisinden bir şey.

Bu bahsedilen şey en sıradan iştir piyasadaki. aç kalmamak adına o tip işlere evet diyebilirsiniz ama insana bir getirisi olmaz.olduğun yerde sayıklarsın.

simulasyon, embedded, mobil ve semantik'te gelecek var arkadaşlar.
%89 %0 %11
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



ipek(12.11.2009 19:18:03)
onu iyi olan her bilgisayar mühendisi rahatlıkla yapar. en sradan iştir o. ha aç kalmazsın tabi o ayrı.
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Hüseyin Baduk (29.10.2009 14:17:53)
Arkadaşlar İnönüde Yeni Açıldı Listeye Eklensin :)
%40 %0 %60
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum





Yazılan yorumlar tek sayfaya sığmadı. Daha fazlasını okumak için aşağıda sayfa numarasına tıklayın:
1   > 2   > 3   > 4   > 5   > 6   > 7   > 8   > 9   > 10   > 11   > 12   > 13   > 14   > 15   > 16   > 17   > 18   > 19   > 20   > 21   > 22   > 23   > 24   > 25   > 26   > 27   > 28   > 29   > 30   > 31   > 32   > 33   > 34   > 35   > 36   > 37   > 38   > 39   > 40   > 41   > 42   > 43   > 44   > 45   > 46   > 47   > 48   > 49   > 50   > 51   > 52   > 53   > 54   > 55   > 56 

Copyright© 2001-2019. Bilgisayar Mühendisleri Portalı | Bütün hakları saklıdır.