Kategoriler


SON YORUMLAR
Taha
Hocam elinize , kaleminize sağlık çok güzel bir yazı olmuş.
Tatar Ramazan
Anlo-Saksonlar (İngiliz, Amerika), Almanlar, Fransızlar, Ruslar, Yahudiler dünyanın en başarılı milletleri. Genleri dolayısıyla öyle. Osmanlının zirve döneminde bile sanat ve bilimde bizden ileriydiler. Rönesans 1450den sonra başladı. Bizim zirve dönemi 1600lü yıllardı. Osmanlı bile daha zeki diye Avrupadan adam getirdi. Türkiyede bile başarılı, düzgün, elit insanların önemli bir bölümü muhacırdır. Geçmişte Yunanistan, Bulgaristan, Makedonya, Romanya, Bosna gibi yerleri feth edebildik. Bu ülkelerden şimdi de ileriyiz zaten. Fransa, Cermenler, İngilizler, Ruslar oralara üstünlük kuramadık. Bugün de yine o milletler bizden maddi anlamda ileri. Yani değişen bir şey yok. Japonlara, Çinlilere ve Hindulara gelince.. Teknoloji, bilim, buluş gibi alanlarda yukarıda saydığım kavimler yapıyor çoğu şeyi. Japonlar buluş yapmıyor. Var olanı küçültüyor. Tasarım yapıyor. Sony markasının reklamı bile vardı 12 sene önce. En küçük fotoğraf makinesini, kamerayı, bilmem ne cihazını biz yaptık falan filan. Amerikanın eşek gibi çalıştırdığı köleler. Ehli kitap (Hristiyanlar, yahudiler) ve müslümanlar her zaman putperest kavimlerden üstündür. Bunu unutmayın. Maddi ilerlemenin dinle, dinsizlikle alakası yok. Çalışan kazanır.
Hüseyin
Kafamdaki çoğu soruya cevap buldum teşekkürler...
Samet
Makaleyi harika buldum .Çok işime yaradı. Teşekkürler.
Tatar Ramazan
Saatte 1500 satır kod yazmayan kendini camdan aşağı atsın. Almanya 1. ve 2. dünya savaşı öncesi 10-20 senede süper güç olmuştu. Sıkı ve disiplinli çalıştılar çünkü. Biz 90 senede bir savaş uçağı yapamadık. Atatürkçüler suçu islama, Osmanlıya attılar. Kemalist Türkiye niye bi halt olamadı o zaman? Kendin çalışma, okuma, bir şey becereme ondan sonra dinde kabahat ara. Sümme haşa!
Gamze
C#, C++, ASP.NET-MVC, HTML-CSS, Matlab, Arduino ödevleri, web sitesi yapılır. Bilgi için; gamze.zirh@gmail.com
Seda
web sitesi, masa üstü uygulamaları, muhasebe, restaurant, otel, barkot sistemleri yazılımı yapılır. adres:s.sedaerden@gmail.com
Hafize
Yazılım ödevleri ve web sitesi yapılır.Bilgi için hafizearduc@hotmail.com
Tatar Ramazan
Temam geldi
Dilara
Doğru yazdığıma eminim
Tatar Ramazan
Kopyala elle yazma yanlış yazdın. Gelmedi
Tatar Ramazan
Gördüm şimdi
Dilara
Attim
Tatar Ramazan
İlle mühendislik diyorsun demek. O halde sana iyi yazılımcı olmanın yolunu göstereyim. Bunu sen istedin. kambozlusaban@hotmail.com babamın mail adresi. Mesaj at. Atınca da buraya yaz attım diye.

Bilgisayar Mühendisleri
Here is the website inspired me to use 
it as a guide when I tried to define 
myself as an engineer candidate a few 
years ago. It really helped me to work
 and study feeling in confidence with 
being on the right way. I suggest this 
website to whom it may direct her/his 
to find the right career path. It 
includes many articles varies from 
real life experiences to detailed 
software engineering issues. But the 
most dignified parts for me are the 
articles in general and career titles.
Son okunan makaleler:
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
ASP.NET - The SortedList Object
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
NHibernate için Veri Erişim Katmanını Otomatik Oluşturma
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Oracle - SQL Trace ve TKPROF nedir, nasıl kullanılır?
En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler
Bilgisayar Mühendisliğini yeni kazandım, neler yapmalıyım?
Türkiye'de Bilgisayar Mühendisliğinin Durumu? Bilg. Mühendisliğinin bugünü ve geleceği
Programcı Gözüyle iPhone OS ve Android Karşılaştırması
Bilgisayar Mühendisleri Kaç Para Alır?
Bilgisayar Mühendisliği Hakkındaki 10 Büyük Yalan!
Bilgisayar Mühendisleri Kaç Para Alır?
Ado.Net 2.0 - Connection Pooling' in Önemi
Niye bu kadar çok programlama dili var?
Bill Gates Emekli Oldu
Hollanda, IT sektöründe ihtiyaç duyduğu en az 40 bin kişilik işgücü ihtiyacını karşılayabilmek için dünyadan iki ülke seçti.

Bilgisayar Mühendisleri Portalı

En iyi bilgisayar mühendisliği bölümüne sahip üniversiteler

IT sektörüne hizmet veren bir danışmanlık firmasının IT firmalarında çalışan yöneticiler ve karar verici konumunda bulunan kişiler arasında yaptığı ankete göre üniversitler arasında bir sıralama yapıldı. Yapılan ankette yöneticilere çalışan personelin çalışkanlığından üretkenliğine, takım içinde çatışma sıklıklarından bireysel yeteneklere, okuldan yeni mezun olanların bilgilerinden çabuk öğrenmeye kadar 48 konuda çalışan bilgisayar mühendislerini üniversitelerine göre değerlendirmeleri söylenmiş. Yöneticilerin yaptığı seçimlere göre üniversitelerin bilgisayar mühendisliği sıralamasında ilk 10 şöyle:

1. İstanbul Teknik Üniversitesi
2. Yıldız Teknik Üniversitesi
3. İstanbul Üniversitesi
4. Marmara Üniversitesi
5. Ege Üniversitesi
6. Boğaziçi Üniversitesi
7. Bilkent Üniversitesi
8. Galatasaray Üniversitesi
9.
Hacettepe Üniversitesi
10. Orta Doğu Teknik Üniversitesi

Bu makaleyi beğendin mi? Yorumunu Yaz!







Sizden Gelen Yorumlar:

Yorum Yazın

hiçbiri(12.05.2009 13:05:13)
hiçbir okulun iyi olmadığı şuradan belli: hiç bir okulun hocası çıkıp okulunu savunamıyor, okulun iyi yönlerini anlatamıyor. demekki hocalarda iş yok. sadece bu site için değil hiç bir sitede bunu yapmıyorlar.
%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



oki(11.05.2009 12:32:51)
Gebze Yuksek Teknolojiyi bir araştırın derim
%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



assdd07(27.04.2009 21:04:27)
İntibak ile Bilgisayar Mühendisligine gelen iki arkadaş tanıyorum ben ikisi de gayet iyi durumda hatta biri bitirdi ve şimdi yüksek lisansa başladı yani mümkün degil diye bir şey yok ilk sene tabii dgs ye zorluklar yaşatılıyor ama mühendis olmak kolay degil .Başarılar
%0 %100 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



DGS(26.04.2009 19:06:33)
Bende DGS ile gebze YT yi yazmayı düşünüyorum ama araştırdık baya, daha dgs ile gelip te intibak tan geçen olmamış baya tırstık :) .
%0 %0 %100
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



Koç(26.04.2009 18:45:37)
Koç Üniversitesi' nde eğitim gerçekten çok iyi. Ders yükü açısından biraz ağır fakat sürekli proje yaptığınız için mezun olduğunuzda teorik bilginizin yanında pratik bilginizde olmuş oluyor. ÖSS' ye hazırlanan arkadaşlara tavsiyem, eğer bilgisayar mühendisliği okuyacaklarsa mutlaka ingilizce eğitim veren bir üniversiteye gitmeleri. Hem internetteki kaynakların çoğu ingilizce hem de türkçe okusanız bile bir çok kitabın türkçesi bulunmadığı için ingizlice kitaptan dersleri takip etmeniz gerekiyor. Zaten iyi derecede ingilizce bilmiyorsanız iş bulma olanağınız sıfıra yakın. O yüzden en iyisi İngilizce eğitim alıp üniversite yıllarındayken ingilizce problemini ortadan kaldırmak. Mezun olduğunuz zaman ingilizce öğrenecek pek vaktiniz kalmıyor.
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



ozy002 (25.04.2009 21:51:17)
Gyte egitim kalitesi açısından çok üst sıralarda aşagıdaki linki inceleyin lütfen ne demek istedimi daha iyi anlayacaksınız .bu sadece örnek bir çalışma ve ögretim görevlisi ve asistanın uluslararası başarısı ..mutlaka inceleyin


http://www.gyte.edu.tr/duyuru/dgoster.aspx?did=282

Dergideki yazı ingilizcesi iyi arkadaşlar hemen inceleyebilir :

http://www.newscientist.com/article/mg20227035.500-eyeball-spy-turns-the-tables-on-big-brother.html
%50 %0 %50
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



assdd07(25.04.2009 21:46:50)
Arkadaşlar ben gyte de bilgisayar okuyorum .Mezun olmak üzereyim ve pek çok arkadaşım turkcell ve benzeri büyük firmalarda çalışıyor.okul ögretim kalitesi olarak oldukça iyi.stajlarım sırasında bilekentli odtulu yıldızlı bilgisayar son sınıf ve 3.sınıf arkadaşlar ile tanışma imkanım oldu .inanın bilkent ve odtulu arkadaşlar ile aynı seviyede oldugumu gördüm.yıldız lı arkadaş ise çok gerideydi ve inanın boş okumuş .bu belki bir kriter degil ama yıldız iyi bir üniv demek dogru degil. hatta okulumda yıldız mezunu bir ögretim görevlisi var ki bu adam gerçekten çok kötü ve zaten kadro da pek yer bulamıyor doktora ögrencisi. ama bölüm hocalrı inanın çok iyi hepsi diger muhabette dönen yorumlar gibi odtu ,bogaziçi lisans okuyup amerika da master doktora yapmış adamlar .. bu yorumu okulu bitirmek üzereyken ve piyasada olup bitenler ve üniv durumları hakkında tecrübe dayanarak paylaşmak istedim .umarım yararlı olur
%40 %0 %60
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



cengaver(20.04.2009 17:56:24)
unutmadan istanbul kültürde boş anfi ya da derslik sıkıntısından sınavların alayı haftasonu yapılıyor. yani eğer bu okulu yazmayı hevesliysenişz haftasonlarınıda unutun. finallerde 3 hafta sürüyor. insanı çiledek çıkartıyor.
oh be rahatladım.
%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



cengaver(20.04.2009 17:15:02)
evet vakıf üniversitelerinde daha çok uğraştırıp daha az şey öğretiliyor. konun adını verip gidip çalışın önümüzdeki ders quiz olacaksınız denebiliyor. ben birinden dinleyerek 30dk öğrenebileceğim şeyi kendi kendime 2-3 saatimi vererek öğrenebiliyorum. daha yolun başındayım yahu c öğreniyorum bazı şeyleri anlamak kitaptan cidden çok zor. bunu öğrenmekte harcayacağım eforu bunu geliştirmekte harcasam(tabi bunun için konunun özünün bana anlatışmış olması lazım!) çok iyi bir şekilde öğrenmiş olurum.
%0 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum



devlet(20.04.2009 16:52:03)
gerçekten de en iyisi devlet üniversiteleri, hem rahat hem de dersten kalsan da milyarlarca lira ek ödeme çıkacak diye derdin yok. ayrıca özel üniversiteler öğrencileri daha çok yoruyor ama öğrenciye bilgi olarak hiç bir şey vermiyor. özel üniversiteler öğrenciye sağılacak inek gözüyle bakıyor, iyi öğrenci yetiştirelim diye dertlenen yok.
%100 %0 %0
Katılıyorum Çekimserim Katılmıyorum





Yazılan yorumlar tek sayfaya sığmadı. Daha fazlasını okumak için aşağıda sayfa numarasına tıklayın:
1   > 2   > 3   > 4   > 5   > 6   > 7   > 8   > 9   > 10   > 11   > 12   > 13   > 14   > 15   > 16   > 17   > 18   > 19   > 20   > 21   > 22   > 23   > 24   > 25   > 26   > 27   > 28   > 29   > 30   > 31   > 32   > 33   > 34   > 35   > 36   > 37   > 38   > 39   > 40   > 41   > 42   > 43   > 44   > 45   > 46   > 47   > 48   > 49   > 50   > 51   > 52   > 53   > 54 

Copyright© 2001-2017. Bilgisayar Mühendisleri Portalı | Bütün hakları saklıdır.